Apr 19, 2019

DENGAR

hi, agak kerap aku disini tahun ini.
mungkin banyak yang menekankan aku sehingga suara aku merintih tidak lagi didengar.
yang ada cuma jari aku berlari di papan kekunci meluahkan semuanya.

tertekan. ditekan. terbeban. ya.
pendengar kepada keluarga.
masalah, sepi, sedih ditekan,
dan cuba menjadi mendengar masalah sendiri.
maaf aku cuma tiada tempat untuk melepaskan segala dihati.


aku sentiasa mencari solusi kepada setiap masalah.
dan selalu juga aku pilih untuk berceritakan kepada teman.

tapi kau tau, kali ini aku sendiri.


kawan? tidak ramai lagi.
kekasih hati? tidak memahami.

baju biru, lembu, etc... lama sudah aku biar berlalu 

SELAMAT MENERUSKAN HIDUP SI MATA COKLAT YANG BERTARING!



                                                                                                     190419/1649
                                                                                                                       KJ


No comments: