Nov 5, 2012

SI PUTERI SALJU

dalam dunia khayalan, akulah Si Puteri Salju yang mempunyai kuasa api.

maka aku boleh menggunakan kuasa aku utk membakar sesiapa sahaja.
kerana aku seorang Puteri Salju.
atau lebih tepat lagi. hati aku beku.

aku juga akan menjadi popular dalam sekelip mata.
kerana pastinya aku akan dijemput ke setiap BBQ party.
yaaa. dgn kuasa aku, aku mampu membakar apa saja.

aku akan membuat ayam bakar. hot dog bakar. daging bakar. roti bakar.
tapi tidak, aku tak akan mampu membuat Encik Bakar.
kerana sebelum aku membakar Encik Bakar, mungkin dia akan terlebih dahulu membakar aku.

selain kebolehan aku membakar pelbagai benda,
aku juga akan tergolong dalam golongan HOTSTUFF.

walaupun aku Puteri Salju, jangan dilupa, aku mempunyai kuasa api.
*angkat-angkat kening*

                          
                                                                                                21:24/5.11.12

No comments: